SOFTWARE CHELTUIELI DEPLASARE
Gestionează deplasările digital
Controlează eficient cheltuielile de deplasare cu o soluție digitală care oferă transparență, acuratețe și evidență clară a delegațiilor și deconturilor angajaților.

Beneficii reale pentru echipa ta
Aplicația oferă transparență și predictibilitate în gestionarea cheltuielilor de deplasare, prin funcționalități precum:
Gestiune clară și rapidă
Ai acces rapid la toate delegațiile și deconturile, într-un sistem clar, organizat si securizat.
Fluxuri automatizate de aprobare
Procesele de aprobare sunt automate, rapide și conforme cu politicile interne.
Control bugetar în timp real
Monitorizezi bugetele în timp real și iei decizii rapide, bazate pe date actualizate.
Rapoarte detaliate, analize corecte
Obții instant rapoarte și statistici relevante pentru decizii rapide și informate.
Soluția completă de gestiune a cheltuielilor

Deplasari si deconturi centralizate
Prin platforma ME, angajații pot iniția cereri de decont, iar managerii le pot aproba sau edita cu ușurință. Cererile aprobate se transmit automat către departamentul financiar. Ai acces la informații esențiale precum bugetul, perioada, destinația deplasării, precum și la statusul fiecărei cereri.

O platformă pentru gestiune completă
Gestiunea cheltuielilor de deplasare se face prin intermediul unei singure aplicații - platforma ME. Angajații tăi au acces oricând, pot deschide solicitări de decont și încărca documente doveditoare, iar aprobările sunt realizate într-un timp scurt.

Flux complet digitalizat
Prin intermediul platformei noastre, toți pașii sunt digitalizați - de la realizarea unei cereri de decont și încărcarea documentelor justificative, până la aprobarea solicitărilor și realizarea unor rapoarte detaliate pe baza informațiilor disponibile.

Gestiune documente justificative
Angajații companiei tale încarcă direct în platforma noastră documentele justificative pentru toate deplasările în interes de serviciu sau pentru deconturile solicitate. Aplicația suportă formatele uzuale precum fotografii JPG sau documente PDF și DOC.
Hai să ne cunoaștem!
Gestiunea cheltuielilor de deplasare poate fi realizată foarte ușor prin intermediul soluției SD Worx, iar colegii noștri îți oferă suportul necesar pentru implementarea platformei. Lasă-ne datele tale de contact pentru a discuta mai multe.
Întrebări frecvente
Indiferent de numărul de angajați, soluția este adaptabilă nevoilor tale, iar noi îți oferim suport oricând ai nevoie
Platforma permite încărcarea documentelor de tip JPG, PDF, DOC și altele.
Da, cu ajutorul soluției noastre poți realiza rapoarte de analiză a tipului de cheltuieli sau a perioadelor de deplasare.