1. Home>
  2. Soluții >
  3. Managementul capitalului uman>

MANAGEMENTUL DOCUMENTELOR

Managementul documentelor HR

Optimizează procesele HR cu o soluție digitală de management al documentelor: acces rapid și securizat în Cloud, organizare eficientă, reducerea erorilor și economisirea timpului. Simplifică munca echipei și crește productivitatea.

Solution Page Hero Document Management 3

Cum te poate ajuta soluția noastră?

Ai toate dosarele la îndemână, cât ai spune HR. Iată de ce ar trebui să ai implementat un soft de management al documentelor:

Căutare rapidă de documente HR

Găsești documentele dorite în câteva secunde cu ajutorul metadatelor și al cuvintelor cheie.

Proces automatizat și personalizat

Folosește modele create pe nevoile tale și acțiuni automatizate în bloc pentru eficiență maximă.

De pe hârtie, direct în Cloud

Sistemul recunoaște și actualizează documentele automat, pe bază de șabloane și coduri QR.

Soluție modulară, ușor de integrat

Platforma noastră se integrează ușor, facilitând accesul la date și documente asociate.

Control fără birocrație și documente pierdute

HR digital, simplu și eficient

HR digital, simplu și eficient

Gestionarea documentelor HR devine simplă și eficientă cu soluția noastră. Centralizezi rapid toate fișierele, personalizezi accesul în funcție de roluri, monitorizezi modificările și generezi documente noi, de pe orice dispozitiv, oricând ai nevoie. Totul într-un sistem intuitiv, fără complicații.

Solicită un demo
Securitate și conformitate garantate

Securitate și conformitate garantate

Respectă cerințele legale și de conformitate în toate țările în care activezi: cu soluția SD Worx, procesele de audit devin mai simple ca niciodată și, în același timp, te asiguri că toate datele angajaților tăi sunt păstrate în siguranță, conform regulilor.

Hai să discutăm

Hai să ne cunoaștem!

Ai nevoie de suport în digitalizarea documentelor HR? Lasă-ne datele tale și te contactăm rapid cu soluții personalizate, adaptate nevoilor companiei tale.

Întrebări frecvente

Ai acces digital la toate documentele HR, conform cerințelor legale și pregătit pentru audit.

Da, ai personalizare pentru fiecare tip de act: de la creare, până la arhivare.

Setările se fac conform legislației locale, iar actualizările sunt realizate constant.

Sunt salvate automat, iar istoricul rămâne accesibil pentru transparență totală.

Prin roluri configurabile, fiecare utilizator vede doar ce îi este atribuit.

Pot fi importate în bloc, etichetate automat sau manual și organizate pe diferite criterii.

Orice document de personal relevant poate fi digitalizat, în funcție de specificul și nevoile organizației tale.